Oferujemy usługi opieki konserwatorskiej i pogotowia technicznego. W ich ramach wykonujemy szeroki zakres czynności technicznych, takich jak;

- utrzymanie techniczne obiektów
- bieżące usuwanie awarii oraz usterek
- czas przyjazdu do awarii pilnych do 60 minut
- dostęp do aplikacji dla każdej prowadzonej przez nas nieruchomości
Instalacje elektryczne i oświetleniowe:
- bieżąca wymiana zużytych żarówek, świetlówek, starterów, dławików,
wyłączników i innego osprzętu, - regulacje wyłączników zmierzchowych i czasowych, wymiana na nowe w
razie ich niesprawności, - załączanie „wybitych” bezpieczników (część wspólna), po sprawdzeniu
instalacji pod kątem wyłączenia – wymiana uszkodzonych, - wymiana uszkodzonych, niesprawnych wyłączników.


Utrzymanie sprawności zamków, drzwi domofonowych i innych urządzeń osiedla w tym:
- wymiana uszkodzonych niesprawnych wkładek zamków,
- dorabianie kluczy w specjalistycznych punktach,
- utrzymanie w sprawności klamek, szyldów, zawiasów i samozamykaczy
drzwi, - montaż znaków drogowych, tablic informacyjnych, słupków
wygradzających itp. w razie potrzeb.
Części wspólne:
- pełnienie funkcji opiekuna centrali ppoż.,
- usuwanie drobnych uszkodzeń tynku,
- drobne naprawy np. takie jak wklejenie płytek, pomalowanie ściany,
naprawa fragmentu elewacji itp., - bieżące naprawy ( zależne od potrzeb wspólnoty), naprawy i konserwacje
placów zabaw oraz pojedyncze elementy malej architektury.


Instalacje hydrauliczne:
montaż i wymiana przyborów sanitarnych
udrożnienie odpływów kanalizacji,
usuwanie nieszczelności zaworów ZW oraz CW,
wymiana pokręteł oraz uszczelek,
montaż zaworów oraz syfonów itp.,
odpowietrzanie systemów grzewczych,
czyszczenie filtrów (jeżeli występują),
okresowa/miesięczna kontrola pomp oraz separatorów.
Prace dekarskie:
- uszczelnienia dachu,
- okresowe czyszczenie dachu oraz odpływów,
- drobne naprawy opierzenia, rynien czy rur spustowych.

Pozostałe:
- sporządzanie raportów z wykonanych prac,
- rewizja obiektu (zwłaszcza po intensywnym wietrze, burzy czy opadach
śniegu), zgłaszanie zauważonych usterek, - Współpraca ze specjalistycznymi serwisami i firmami którym Wspólnota
zleca wykonanie prac (np. udostępnianie kluczy, wskazywanie
umiejscowienie urządzeń itp.), - inne uzgodnione prace.